Po vrátení prenajatej položky je faktúra vystavená automaticky, po vyplnení stručného dotazníka prenajímateľom. Tento dotazník slúži na zhodnotenie stavu položky a je nevyhnutný pre proces uzatvorenia prenájmu. Faktúra vám bude odoslaná na e-mailovú adresu uvedenú vo vašom používateľskom účte automaticky po dokončení dotazníka.
V prípade, že faktúru neobdržíte do dvoch pracovných dní od vrátenia položky, odporúčame najprv kontaktovať prenajímateľa prostredníctvom chatu dostupného na našom portáli. Tento krok ti umožní overiť, či došlo k vyplneniu dotazníka a zaslaniu faktúry.
Ak by sa problém nepodarilo vyriešiť touto cestou, alebo ak faktúra nebola doručená ani po komunikácii s prenajímateľom, prosím, kontaktuj našu zákaznícku podporu. Naši pracovníci sú ti k dispozícii a s radosťou ti faktúru zašlú priamo alebo vám pomôžu vyriešiť akékoľvek komplikácie, ktoré by mohli vzniknúť pri jej doručovaní. Dbáme na to, aby si mal všetky potrebné dokumenty k dispozícii čo najskôr, a aby tvoj zážitok z prenájmu bol bezproblémový.